ماشین حساب، انجمن اینترنتی فارسیکام

انجمن محصولات فارسیکام | تلفن گویا IVR | مدیریت ارتباط با مشتری CRM
تاریخ : جمعه نوامبر 16, 2018 9:17 am

همه زمان ها بر اساس UTC + 3:30 ساعت تنظیم شده اند




ارسال موضوع جدید پاسخ به موضوع  [ 5 پست ] 
نویسنده پیغام
پستارسال شده: پنج شنبه اوت 19, 2010 9:09 pm 
آفلاین
کاربر 4 ستاره
کاربر 4 ستاره

تاریخ عضویت: چهارشنبه ژوئیه 29, 2009 12:53 pm
پست: 43
می خواستم امکانات سیستم مدیریت ارتباط با مشتریان فارسیکام رو بدونم، لطفا اگر ممکنه برام بنویسید یا حداقل اگر در وب سایتی درج شده لینک ان را اعلام کنید تا بررسی کنم.

_________________
محمد
تلفن گویا

تصویر


بالا
 پروفایل  
پاسخ با نقل قول  
پستارسال شده: پنج شنبه اوت 19, 2010 9:11 pm 
آفلاین

تاریخ عضویت: جمعه دسامبر 18, 2009 5:56 am
پست: 18
سلام
در همین رابطه آیا امکان درج shortcut قسمتهای مختلف نرم افزار که زیاد برای کاربر استفاده دارند در صفحه اول وجود دارد؟

_________________
تلفن گویا
نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری فارسیکام

تصویر


بالا
 پروفایل  
پاسخ با نقل قول  
پستارسال شده: شنبه اوت 21, 2010 8:16 am 
آفلاین
کاربر 4 ستاره
کاربر 4 ستاره

تاریخ عضویت: دوشنبه نوامبر 23, 2009 12:39 pm
پست: 53
سلام

برای تهیه shortcut از قسمتهای مختلف نرم افزار در منوی برنامه روی میانبرهای کاربر کلیک کنید سپس در صفحه ای که باز می شود شما می توانید مشخص کنید که ی خواهید لینکی خارجی داشته باشید یا از داخل برنامه سپس اگر لینک خارجی باشد ادرس url آن را وارد و در صورتیکه داخلی باشد از لیست موجود بخش مورد نظر را انتخاب نمایید.

موفق باشید


بالا
 پروفایل  
پاسخ با نقل قول  
پستارسال شده: چهارشنبه سپتامبر 15, 2010 10:33 am 
آفلاین

تاریخ عضویت: یکشنبه سپتامبر 13, 2009 5:58 pm
پست: 12
حالا که صحبت در این مورد هستش می خواستم بدونم ایا امکان ثبت تیکت و جوابگویی برای شرکتهایی که نیاز به ارائه پشتیبانی آنلاین دارند نیز در این نرم افزار هست؟
اگر هست چه امکاناتی دارد؟ آیا همه این امکانات در یک نرم افزار واحد قابل استفاده است؟


بالا
 پروفایل  
پاسخ با نقل قول  
پستارسال شده: چهارشنبه دسامبر 14, 2011 2:41 pm 
آفلاین

تاریخ عضویت: پنج شنبه دسامبر 08, 2011 12:27 pm
پست: 16
بله ، البته . در نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری فارسیکام با تعریف کاربر پشتیبانی ، امکان ارسال تیکت توسط مشتریان و جواب دهی توسط گروه پشتیبانی وجود دارد . بدین ترتیب که مشتری بعد از ورود به پنل پشتیبانی ( با استفاده از نام کاربری و رمز خود ) ، می تواند تیکت خود را ارسال نماید و نتیجه یا پاسخ را از همین پنل دریافت و پیگیری نماید . تمام این امکانات در نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری فارسیکام وجود دارد و هنچنین از دیگر مزیت های این نرم افزار ، به تحت وب بودن می توان اشاره نمود . امکانات دیگر نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری را می توانید در آدرس های زیر مشاهده نمایید .
http://www.raveshcrm.com/


بالا
 پروفایل  
پاسخ با نقل قول  
نمایش پست ها از آخر به اول:  مرتب سازی بر اساس  
ارسال موضوع جدید پاسخ به موضوع  [ 5 پست ] 

همه زمان ها بر اساس UTC + 3:30 ساعت تنظیم شده اند


چه کسی آنلاین است

کاربران حاضر در این انجمن : کاربر عضو شده ای موجود نیست و 1 مهمان


در این انجمن نمیتوانید موضوعات جدیدی ارسال کنید
در این انجمن نمیتوانید به موضوعات پاسخ دهید
در این انجمن نمیتوانید پست خود را ویرایش کنید
در این انجمن نمیتوانید پست های خود را حذف کنید
در این انجمن نمیتوانید پیوست ارسال کنید

جستجو برای:
پرش به:  
cron
POWERED_BY
فارسی سازی و پشتیبانی phpBB توسط phpBBpersian.com