ماشین حساب، انجمن اینترنتی فارسیکام

انجمن محصولات فارسیکام | تلفن گویا IVR | مدیریت ارتباط با مشتری CRM
تاریخ : جمعه نوامبر 16, 2018 9:18 am

همه زمان ها بر اساس UTC + 3:30 ساعت تنظیم شده اند




ارسال موضوع جدید پاسخ به موضوع  [ 9 پست ] 
نویسنده پیغام
پستارسال شده: جمعه ژوئیه 09, 2010 9:30 pm 
آفلاین
کاربر 4 ستاره
کاربر 4 ستاره

تاریخ عضویت: چهارشنبه ژوئیه 29, 2009 12:53 pm
پست: 43
سلام
دیدم نوشته بودبد که نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتریان فارسیکام با تلفن گویای فارسیکام بصورت مجتمع کار می کنند. ممکنه بیشتر توضیح بدید؟

_________________
محمد
تلفن گویا

تصویر


بالا
 پروفایل  
پاسخ با نقل قول  
پستارسال شده: جمعه ژوئیه 09, 2010 9:33 pm 
آفلاین

تاریخ عضویت: دوشنبه ژوئیه 20, 2009 3:40 am
پست: 37
سلام دوست عزیز
تا جایی که من شنیدم این نرم افزار تحت وب می باشد و گزارشات سیستم تلفن گویا را می توان از داخل این سیستم مشاهده نمود. این فقط چیزی هست که شنیدم، لطفا اگه اطلاعات بیشتری گرفتید برای ما هم بنویسید.

_________________
تلفن گویا
تصویر


بالا
 پروفایل  
پاسخ با نقل قول  
پستارسال شده: یکشنبه ژوئیه 18, 2010 9:46 am 
آفلاین
کاربر 4 ستاره
کاربر 4 ستاره

تاریخ عضویت: دوشنبه نوامبر 23, 2009 12:39 pm
پست: 53
سلام

سیستم crm فارسیکام امکان اتصال به نرم افزار تلفن گویا را دارا می باشد و میتوان اطلاعات فایلهای صوتی را از تلفن گویا به کارتابل و صندوق صوتی ارجاع داد، همچنین در صورت اتصال به نرم افزار تلفن گویا میتوان فکس های دریافتی و ارسالی را به سیستم ارجاع و از طریق crm مدیریت نمود. در کل می شود تمامی اطلاعاتی که به سیستم گویا وارد می شود را به سیستم crm ارجاع داده و از آن اطلاعات استفاده نمود. بطور مثال می شود سفارشات را به سیستم crm ارجاع و در آن فرم بنام سفارشات ساخت و اطلاعات را در آنجا برای استفاده ذخیره نمود.


بالا
 پروفایل  
پاسخ با نقل قول  
پستارسال شده: پنج شنبه ژوئیه 22, 2010 8:02 am 
آفلاین
کاربر 4 ستاره
کاربر 4 ستاره

تاریخ عضویت: دوشنبه نوامبر 23, 2009 12:39 pm
پست: 53
سلام
سیستم امکان اتصال به نرم افزار تلفن گویا را دارا می باشد و میتوان اطلاعات فایلهای صوتی را از تلفن گویا به کارتابل و صندوق صوتی ارجاع داد، همچنین این امکان وجود دارد که فکس های دریافتی و ارسالی را به سیستم ارجاع داد و از طریق crm مدیریت نمود، همچنین می شود بطور مثال در صورت تعریف در سیستم crm میتوان اطلاعات مشتریان و سفارشات را از طریق تلفن گویا به این فرم ها ارجاع داد.


بالا
 پروفایل  
پاسخ با نقل قول  
 عنوان پست: کار با تلفن گویا
پستارسال شده: پنج شنبه دسامبر 15, 2011 11:15 am 
آفلاین

تاریخ عضویت: یکشنبه دسامبر 11, 2011 1:53 pm
پست: 7
سلام. می شه در مورد سیستم VOIP تلفن گویا بیشتر توضیح بدید؟ آیا دقیقا یه برنامه مثل همون برنامه های VOIP توی بازار هست؟ چه امکاناتی داره؟


بالا
 پروفایل  
پاسخ با نقل قول  
پستارسال شده: شنبه دسامبر 17, 2011 3:54 pm 
آفلاین

تاریخ عضویت: یکشنبه نوامبر 13, 2011 6:11 pm
پست: 9
درود بر شما
سیستم VOIP تلفن گویا توسط برنامه نویسان فارسیکام طراحی شده و از طریق آن می توانید با هزینه کمتری تماسهای تلفنی خود را برقرار کنید. به عنوان مثال اگر شما یک شعبه در تهران و یک یا چند شعبه در شهرستانها داشته باشید، هزینه ارتباط تلفنی با این شعب با استفاده از سیستم VOIP برابر هزینه ارتباط داخل شهری (تهران) خواهد بود. همچنین امکان افزایش سریع خطوط ورودی و خروجی تلفن نیز با هزینه کمتری فراهم خواهد شد. از مزایای دیگر این سیستم می توان به نکات زیر اشاره کرد:
- در دسترس بودن پرسنل بیشتر برای خدمات رسانی به مشتریان
- امکان انجام کارها از راه دور بصورت ریموت فقط با استفاده از اتصال اینترنتی
- برخورداری از امکاناتی مانند پست صوتی، کنفرانس تلفنی، انتقال مکالمه، تماسهای راه دور با حداقل هزینه
- گزارشات کامل مدیریتی بصورت آنلاین
شایان ذکر است مخاطب شما متوجه اين موضوع نخواهد شد كه شما از فن آوری VOIP استفاده می نمائيد و قادر به تشخيص دقيق تفاوت سرويس فوق نسبت به يك تلفن سنتی نمی باشد.
پایدار باشید


بالا
 پروفایل  
پاسخ با نقل قول  
پستارسال شده: دوشنبه دسامبر 19, 2011 4:43 pm 
آفلاین

تاریخ عضویت: یکشنبه دسامبر 11, 2011 1:47 pm
پست: 7
اگر در شرکتی سیستم تلفن گویا وصل باشد (اما مال فارسیکام نباشد) آیا نرم افزار crm روش می تواند به آن متصل شود؟


بالا
 پروفایل  
پاسخ با نقل قول  
پستارسال شده: دوشنبه دسامبر 26, 2011 9:26 am 
آفلاین

تاریخ عضویت: دوشنبه ژوئیه 20, 2009 3:40 am
پست: 37
قطعا این کار قابل انجام است و اصلا این دو نرم افزار توسط یک شرکت و با رویکرد عملکرد متمرکز تولید شده است. کافی است یک سری تنظیمات ساده برای این کار داخل نرم افزار تلفن گویا و crm انجام دهید.

_________________
تلفن گویا
تصویر


بالا
 پروفایل  
پاسخ با نقل قول  
پستارسال شده: چهارشنبه ژانویه 04, 2012 4:35 pm 
آفلاین

تاریخ عضویت: یکشنبه دسامبر 11, 2011 1:47 pm
پست: 7
دوست عزیز، من پرسیدم اگه هر دوتاش مال یه شرکت نباشه... اگه مال یه شرکت باشه که باید به هم متصل باشن. حالا اگه ما تو شرکتمون یه سانترال داشته باشیم و سیستم منشی تلفنی ای هم باشه، اما امکانات فکس رو نداشته باشه، باید از سیستم مرکز تلفن فارسیکام استفاده کنیم دیگه... سوال من اینه که آیا می شه این سیستم رو فقط با کمی تغییرات به اون سیستم ارتقا داد یا این که مجبوریم کامل همه چی رو از اول هزینه کنیم؟


بالا
 پروفایل  
پاسخ با نقل قول  
نمایش پست ها از آخر به اول:  مرتب سازی بر اساس  
ارسال موضوع جدید پاسخ به موضوع  [ 9 پست ] 

همه زمان ها بر اساس UTC + 3:30 ساعت تنظیم شده اند


چه کسی آنلاین است

کاربران حاضر در این انجمن : کاربر عضو شده ای موجود نیست و 1 مهمان


در این انجمن نمیتوانید موضوعات جدیدی ارسال کنید
در این انجمن نمیتوانید به موضوعات پاسخ دهید
در این انجمن نمیتوانید پست خود را ویرایش کنید
در این انجمن نمیتوانید پست های خود را حذف کنید
در این انجمن نمیتوانید پیوست ارسال کنید

جستجو برای:
پرش به:  
cron
POWERED_BY
فارسی سازی و پشتیبانی phpBB توسط phpBBpersian.com