ماشین حساب، انجمن اینترنتی فارسیکام

انجمن محصولات فارسیکام | تلفن گویا IVR | مدیریت ارتباط با مشتری CRM
تاریخ : جمعه نوامبر 16, 2018 9:50 am

همه زمان ها بر اساس UTC + 3:30 ساعت تنظیم شده اند




ارسال موضوع جدید پاسخ به موضوع  [ 2 پست ] 
نویسنده پیغام
پستارسال شده: شنبه نوامبر 05, 2011 4:20 pm 
آفلاین
کاربر 4 ستاره
کاربر 4 ستاره

تاریخ عضویت: چهارشنبه ژوئیه 29, 2009 12:53 pm
پست: 43
نحوه تعریف دپارتمانهای مختلف شرکت و کاربرانی که می توانند تیکتهای پشتیبانی را پاسخ دهند چگونه است؟
آیا امکانی وجود دارد که تیکتهای مربوط به یک دپارتمان خاص به کارتابل یک نفر بصورت خودکار ارسال شود؟

_________________
محمد
تلفن گویا

تصویر


بالا
 پروفایل  
پاسخ با نقل قول  
پستارسال شده: چهارشنبه نوامبر 16, 2011 12:09 pm 
آفلاین
کاربر 4 ستاره
کاربر 4 ستاره

تاریخ عضویت: دوشنبه دسامبر 06, 2010 2:32 pm
پست: 57
:idea:
در سامانه CRM فارسیکام قابلیتی با عنوان سطح دسترسی بسیار مورد توجه قرار گرفته که مسئله شما در زیر مجموعه این قابلیت قرار می گیرد و قابل اجرا است
شما می توانید طبق خواسته مدیریت سطوح دسترسی افراد را تعیین نمایید.
طبق مثال شما، می توانید کاربرانی که مسئول پاسخ دهی به مسائل پشتیبانی هستند را مشخص کنید.
سیستم پشتیبانی شما ممکن است لایه های مختلف کاری با موضوعات مختلف در زمینه های مختلف کاری باشد لذا کاربرانی که برای این امر در نظر می گیرید هم باید در زمینه های مختلف کاری باشند که شما را مجاب می کند که این نوع سطح دسترسی را برای آنها اعمال کنید؛ در CRM فارسیکام این قابلیت پیش بینی شده که به صورت کاملا ساده و آسان این امر قابل اجرا می باشد


بالا
 پروفایل  
پاسخ با نقل قول  
نمایش پست ها از آخر به اول:  مرتب سازی بر اساس  
ارسال موضوع جدید پاسخ به موضوع  [ 2 پست ] 

همه زمان ها بر اساس UTC + 3:30 ساعت تنظیم شده اند


چه کسی آنلاین است

کاربران حاضر در این انجمن : کاربر عضو شده ای موجود نیست و 1 مهمان


در این انجمن نمیتوانید موضوعات جدیدی ارسال کنید
در این انجمن نمیتوانید به موضوعات پاسخ دهید
در این انجمن نمیتوانید پست خود را ویرایش کنید
در این انجمن نمیتوانید پست های خود را حذف کنید
در این انجمن نمیتوانید پیوست ارسال کنید

جستجو برای:
پرش به:  
cron
POWERED_BY
فارسی سازی و پشتیبانی phpBB توسط phpBBpersian.com